Klacht Kraaikamp Wagenbouw: kromtrekken van keukenkastdeuren

Faster

Eind december bij kraaikamp chaletbouw een klachtmelding gedaan per mail over het kromtrekken van keukenkastdeuren in een 3 jaar oude chalet van het merk kraaikamp Dolfijn , na verschillende mails laten ze me geen antwoord , na 6 weken meld ik het via telefoon , ze zouden me terug contacteren , maar ze laten zich gewoon niet meer horen

dat een verantwoordelijke van hun diensten(kraaikamp) langs komt om een vaststelling te doen over al de kromgetrokken deuren en ik eis dat ze een oplossing zoeken voor dat probleem of eventueel al de keuken deuren vervangen door nieuwe ,ze moeten hun verplichtingen na komen van garantie en service

Kraaikamp Wagenbouw
    De klager heeft inderdaad een klacht gemeld,.. echter:Klacht loopt en is in behandeling, dat ten eerste.
    Het gaat inderdaad om keukendeuren, waarvan hem is meegedeeld dat deze deuren gemeld worden bij de leverancier van deze deuren, en dat deze contact met hem opnemen.Het is dus niet zo dat klager niet wordt behandeld, echter het gaat over meerder schijven en de klager lijkt ongedurig, dat blijkt mede door het feit dat hij zich reeds bij U meldt.Advies is,
    Geduld,...... het is onderweg!!!
    Kraaikamp Wagenbouw
    Zojuist met keukenleverancier gebeld over de status, en deze gaf te kennen dat het inderdaad loopt en dat de deuren worden geleverd.
    De klager zou deze week sowieso bericht krijgen van de Keuken leverancier.
    Deze zal hem nu vandaag bellen.Geduld is een schone zaak.
    Het lijkt goed te komen.Het zou klager hebben gesierd, correct te communiceren en te handelen.
    Door deze wijze van handelen brengt deze ons in diskrediet.We staan voor ons product, en tevens voor een juist afhandeling!Dat zal ook blijken uit het verdere verloop aangaande deze kastdeurtjes.
    Dit was niet nodig geweest!
    Faster
    Even vermelden dat om volledig keuken gaat en niet om 2 deuren dat krom zijn , op men klacht heb ik pas na 4 weken een reactie ontvangen , stond toen vermeld dat met mij contact gingen op nemen om een afspraak te maken om het probleem ter plaatsen op te lossen. Na weken heb ik van kraaikamp niets vernomen tot ik zelf met hun contact op nam , bleek plots dat er niemand langs ging komen en er 2 deuren gingen vervangen worden . Ben ik niet akkoord mee en eis dat iemand ter plaatsen langs komt
    Faster
    nog even er bij melden dat u duidelijk op de hoogte was over de problemen van alle kasten dat zich krom trekken , dat heb ik u met 10 tallen mails gemeld maar twas teveel van kraaikamp om een mailtje als antwoord te laten , weken geleden ook via telefoon gemeld en u zei me toen dat daags erachter mevrouw kraaikamp me zal opbellen om dat probleem te bespreken , 3 weken later sta ik hier nog te wachten op het telefoontje van mevrouw kraaikampen over het feit noemt me dat service bij kraaikamp ?
    Faster
    bribus heeft in opdracht van kraaikamp chaletbouw 2 nieuwe deuren geplaatst , ze zouden ook ter plaatste oordelen over de overige kromgetrokken keukenkast deuren , tot heden niets meer vernomen noch van kraaikamp noch van bribus keukenbouw, duidelijk dat ze zaak in de vergeethoek willen dumpen . zal er zeker en vast in de toekomst rekening mee houden bij aankoop van een nieuwe chalet dat erin nederland nog vele prachtige chaletbouwers zijn met een goede service , wanders , arcabo chalet enz !

Faster

Ook een klacht indienen over Kraaikamp Wagenbouw?