Klacht Kraaikamp Wagenbouw: tweede schade aan Canexel

Vogelaar 2020

Aanschaf chalet 2002. Schade van toplaag, 2010. Opnieuw geschilderd, herstel gegarandeerd. 2015 opnieuw schade vastgesteld door Boon-Beheer Amsterdam. Toplaag en basislaag aangetast. t.g.v. niet goed uitgevoerde schade 2010.

Verschillende opties zijn aangeboden die geen recht doen aan herstel nl. zonder bijbetaling of garantie op het Canexel.

Kraaikamp Wagenbouw brief gestuurd met aansprakelijkheid ondeugdelijk product.
Boon Beheer heeft mij telefonisch benaderd en wil zich aan hun voorstel houden.

Volledig herstel van Canexel, zonder bijbetaling en met garantie.

Inspectie tijdens monteren van Canexel op de wijze zoals in de garantievoorwaarden van LP wordt omschreven.

Na vijf jaar inspectie van het Canexel op toplaag en basis laag.

Kraaikamp Wagenbouw
    Klacht van mevrouw Welman is inderdaad bij ons bekend.
    Terecht dat deze klacht is ontstaan, en we hebben zoals gebruikelijk, en ook in onze garantie bepaling aangegeven, dit doorgegeven aan de leverancier van de Canexel.

Deze heeft naar aanleiding van de klachtmelding inderdaad onderhoud gehad met mevrouw Welman, en heeft mevrouw Welman op 26-5 van dit lopende jaar een aantal opties toegehaald, waarvan ik een replica heb mogen ontvangen inmiddels.

Het bedrijf is in afwachting van een reactie van mevrouw Welman.
    Kraaikamp neemt nimmer de fabrieksgarantie over van de leverancier, zo ook nu niet, derhalve heeft Kraaikamp mevrouw Welman gedegen te woord gestaan in advies, en in behulpzaamheid.

Het is niet aan Kraaikamp de zaak hierin anders te schikken dan omschreven.

Ik wilde graag de mail aan mevrouw Welman kopiëren in dit relaas, echter ik kan deze hoeveelheid tekens niet toevoegen.

Er is welvoegelijk gereageerd, en ik acht de klacht van mevrouw Welman in deze dan ook ongegrond.

Kraaikamp Wagenbouw
    Ik stel voor dat mevrouw Welman ingaat op de aanbieding welke LP(verantwoordelijke voor het Canexel verhaal) heeft gedaan.

Gevolgen aangaande deze schade vallen daar in te dienen, en zij zullen op ordelijke wijze een voorstel doen normaliter, en hebben dat trouwens in deze op meerdere wijzes gedaan.

Keuze is aan mevrouw Welman.

Kraaikamp Wagenbouw.

Ook een klacht indienen over Kraaikamp Wagenbouw?