Opgelost door Kraamzorg Randstad: Onredelijke annuleringskosten Kraamzorg Randstad

R. M.

Dit bedrijf zorgt ervoor dat ze bij Google-zoekopdrachten bovenaan de lijst komen, ook als je een andere opdracht zoals 'kraamzorg Purmerend' invoert. Hierdoor hebben wij ons per ongeluk aangemeld voor kraamzorg bij dit bedrijf. We zijn hier ruim voor de eerste afspraak van het huisbezoek achter gekomen en dachten dit gemakkelijk recht te kunnen zetten. Kraamzorg Randstad eist nu betaling van EUR 110,- en verwijst daarbij naar de Algemene Voorwaarden op hun website. Dit is voor ons erg veel geld. Toen wij ons hier telefonisch over beklaagden konden ze niet meer zeggen dan dat dit verplicht is en dat het administratiekosten zijn. Wij hebben hun algemene voorwaarden echter nooit ontvangen. Wij willen deze boete nu niet betalen, maar Kraamzorg Randstad houdt hier aan vast.

Wij willen zonder boete van de overeenkomst af. Ten eerste omdat het een vergissing was, en wij naar een ander bedrijf willen voor kraamzorg. Bovendien vinden we de hoogte van het bedrag niet in verhouding staan tot de administratieve last die onze vergissing voor Kraamzorg Randstad heeft opgeleverd.

Kraamzorg Randstad
    Beste Ruben,

Wij zijn de vervelendste niet. Derhalve zullen wij de annuleringskosten ongedaan maken.

Veel succes bij met onze collega kraamzorginstelling.

R. M.
    Snelle en positieve reactie. Blij met de geboden oplossing!

R. M.

Ook een klacht indienen over Kraamzorg Randstad?