Klacht KRAS.NL: Bizar slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 303259
Gebruiker
Gert1969
Datum
0 reacties

Details

De klacht

‪Zo boek nooit van je leven een vakantie via @kras. Dit was de eerste en de laatste keer. Ze laten je vallen als een baksteen als ze zelf het probleem hebben veroorzaakt!‬

De oplossing

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gert1969
Datum
Uiteindelijke oplossing
We rijzen met 5 personen en hebben voor extra comfort stoelen gekozen. Alleen wist Kras al voordat ver voordat we gingen vertrekken dat het vliegtuig helemaal niet vol zat dus iedereen zou worden omgeboekt. Echter vermelden ze dit pas midden in de week vakantie en dit vliegtuig had geen comfort stoelen? uit coulance ( nadat ik heel boos ben geworden en ging dreigen met gerechtelijke stappen ) hebben we vanuit TUI ( want Kras liet ons werkelijk gewoon barsten ) 2 stoelen gekregen bij de nooduitgang. Dit was de eerste en de laatste ervaring met KRAS!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KRAS.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen