Opgelost door KRAS.NL: Gemaakte rondreis en klacht

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 287313
Gebruiker
Arjan1962
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ik heb na een rondreis van 15 dagen door Andalusi√ę een klacht ingediend over 1 van de accommodaties. Dit op aanraden van de reisleidster. Zij klaagde zelf ook over kras.
Dit heb ik op 11 november jl gedaan en tot nog toe niets van gehoord. Ook na herhaaldelijk mailen en bellen

De oplossing

De oplossing is om mijn klacht serieus te bekijken en te behandelen, meer verwacht ik niet op dit moment.

2 reacties

  1. Auteur
    Arjan1962
    Datum
  2. Auteur
    KRAS.NL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van de Kreeke,

    Ik zie in ons systeem dat mijn collega op 12 januari contact met u heeft gehad, wij sluiten daarom deze melding op Klachtenkompas.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Marnick

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arjan1962
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een vergoeding van 50 euro
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KRAS.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen