Klacht KRAS.NL: Ik wil mijn geld terug

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 466429
Gebruiker
mikmak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kras reizen heeft de cruise (vertrek 5 oktober) geannuleerd vanwege faillissement cruiserederij. De aanbetaling (al in 2019 geboekt en betaald) komt nu in een voucher. Daar ga ik niet mee akkoord. ik wil mijn geld terug. Kras blijft bij een voucher. Volgens de consumentenwet heb ik recht op geld terug binnen 14 dagen.

De oplossing

Geld terug binnen 14 dagen. Kras reizen heeft mijn reis geannuleerd. Aanbetaling is al een jaar in bezit van Kras.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mikmak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kras heeft alsnog een voucher gestuurd. Ben ik maar mee akkoord gegaan. Ik moet nu dus minimaal 6 maanden op mijn geld wachten. Kras verblikt of verbloost niet. Maarja, ik zal niet de enige met klachten zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KRAS.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen