Opgelost door KRAS.NL: Kras kan zo niet doorgaan, dat is onmogelijk.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 316058
Gebruiker
H.A. Pronk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over de bereikbaarheid. Ze laten je rustig een uur lang (misschien nog wel langer) in de wacht staan. Ga je ze mailen dan duurt het wel 2 weken voordat ze reageren, het is bijna onmenselijk. Het enige argument dat ze geven; het is druk. Ik heb een reis geboekt en wil daar wat over weten.
Ze zeggen b.v. niet: het is nu te druk, probeer het op een andere keer. ze laten je rustig hangen. Iemand verdient hier geld aan, dat is zeker.

De oplossing

De enige voor de hand liggende oplossing is natuurlijk: meer personeel aannemen, dat lijkt me in deze tijd van werkeloosheid niet zo moeilijk zou je zeggen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.A. Pronk
Datum
Uiteindelijke oplossing
De gegevens waar ik om wilde vragen werden later toch met een reguliere mail toegezonden aan alle reizigers, dus het probleem heeft zichzelf opgelost. Kras heeft wel gereageerd en gaf als argument dat er moeilijk personeel te krijgen is voor hun telefoonhelpdesk en of ik iemand wist. Ik wist niet dat er zo moeilijk telefonistes te krijgen zijn en ook niet welke vooropleiding hier voor vereist is. Ik zou het dus niet weten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KRAS.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen