Klacht KRAS.NL: Kras zou mijn aanbetaling moeten retourneren

Klachtnummer
# 291916
Gebruiker
Wiebeltjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 22 januari j.l. boekte ik bij Kras een verblijf van 2 nachten in Hotel Duin en Kruidberg te Santpoort. Onlangs is mijn partner overleden en mijn dochter en ik wilden even tot rust komen in deze mooie accommodatie, die o.a. is voorzien van een wellness- en fitnessruimte waarvan het gebruik ons heerlijk leek. Sinds de dood van mijn partner moet ik financieel alle eindjes aan elkaar knopen, en dit weekend leek ons een niet al te dure manier om even aan onze zorgen en verdriet te ontsnappen. Ik deed op 22 januari een aanbetaling van 97,25.
op 31 januari liet Kras ons weten dat de wellness en fitnessruimte op de dagen van ons bezoek niet gebruikt kunnen worden, vanwege een verbouwing. Ik heb meteen diezelfde dag gebeld met Kras en gesproken met Chrissy om onze reservering te annuleren: juist de wellness en fitness zouden ons uitje speciaal gemaakt hebben. Chrissy vertelde ons dat ze dezelfde dag nog contact met ons op zou nemen om ons te vertellen of ik onze aanbetaling terug zou krijgen.
Chrissy heeft echter nooit meer teruggebeld en zoals het er nu uitziet kan ik naar mijn aanbetaling fluiten. Dit vind ik niet eerlijk: Het hotel en Kras moeten van de verbouwing hebben geweten voordat mijn boeking plaatsvond. Als ik had geweten dat de wellness en fitmess ruimte niet beschikbaar waren geweest had ik nooit geboekt.
Kras heeft mij nooit teruggebeld en zich niet aan de voorwaarden omtrent de boeking gehouden. Ik neem dit zeer hoog op. Behalve het feit dat mijn dochter en ik hevig teleurgesteld zijn dat ons reisje niet kan doorgaan maakt Kras de teleurstelling nog erger door ons niet te antwoorden en in het ergste geval voor iets te laten betalen wat niet geleverd wordt.
Terwijl ik dit schrijf probeer ik Kras telefonisch te bereiken: ik sta nu al 35 minuten in de wacht!
Kras behandelt zijn klanten niet netjes.

De oplossing

Aanbetaling retourneren.

1 reactie

  1. Auteur
    KRAS.NL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van der Jagt,

    Ik zie dat de collega's van ons contact center afgelopen dinsdag contact met u heeft opgenomen en dat uw boeking is gecrediteerd en u uw aanbetaling heeft teruggekregen. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren maar ik hoop dat uw klacht hiermee is opgelost.


    Met vriendelijke groet,
    Marnick

Ook een klacht indienen over KRAS.NL?