Klacht KRAS.NL: Misleidende informatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150834
Gebruiker
Juliana
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een riviercruise geboekt via internet, schoonheden van de Limburgse en Belgische Maas, 8 dagen volpension . 8 dagen volpension is niet juist. We vertrekken op dag een van uit Arnhem om 15.00 uur , dus geen ontbijt en geen lunch,Op dag acht vertrekken we al om 6.00 uur uur Nijmegen en komen om 9.00 uur aan in Arnhem waarna we na het ontbijt van boord moeten. Ik weet nog niet hoe laat het ontbijt is maar ik neem aan dat we het om negen uur op moeten hebben.dus geen Lunch en geen diner.
Het komt er dus op neer dat de acht daagse reis maar zes en een halve dag duurt.
Wij hebben vaker een cruise gemaakt maar dit hebben we nog nooit mee gemaakt, Had je maar beter uit moeten kijken kun je wel zeggen. Maar als je acht dagen boekt denk je ook acht dagen te krijgen. dit is pure misleiding verkoop het niet als acht dagen .

De oplossing

Wees helder en eerlijk met wat u aanbied , een kleine compensatie is dan wel op zij plaats.

3 reacties

  1. Auteur
    KRAS.NL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Muskens,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht. We kunnen ons voorstellen dat u het jammer vindt dat uw reis effectief maar 6,5 dag duurde. Reisduren worden echter altijd in hele dagen vermeld. In uw geval houdt de reisovereenkomst in dat u op dag 1 vertrekt en op dag 8 terugkomt, ongeacht het tijdstip. Daarbij start de verzorging altijd met het diner op dag 1 en eindigt met het ontbijt op dag 8. Meer informatie hierover vindt u in de ANVR-Consumentenvoorwaarden de Kras Algemene Reisvoorwaarden. Het spijt ons dat u dit niet hebt geweten en dit u tegengevallen is. We hopen van harte dat de cruise verder volledig naar uw verwachting is verlopen.

    Met vriendelijke groet,
    Yvonne
  2. Auteur
    Juliana
    Datum
    Dit antwoord had ik wel verwacht en het zal volgens de ANVR Consumentenvoorwaarden wel kloppen maar ik blijf er bij u verkoop 8 dagen volpension en ik weet ook dat het geen volle dagen zijn maar normaal is voor de lunch aan boort en na de luch weer van boort.
  3. Auteur
    Juliana
    Datum
    Het standaard antwoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Juliana
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KRAS.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen