Klacht KRAS.NL: Paspoort afgeven.

Klachtnummer
# 128958
Gebruiker
Gedo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27.08.15 een Donaureis gemaakt met de MS Vista Fidelio. Donaureis was een fijne reis.Alleen jammer dat bij het inchecken aan boord - na inzage van mijn paspoort - het reisdocument niet werd teruggegeven.Ondanks aandringen van mijn kant werd dit geweigerd.Hierop heb ik Kras reizen gebeld (073-5999777) en medegedeeld, dat het niet teruggeven van het paspoort indruist tegen alle regels die door de Nederlandse overheid worden verstrekt (IDENTITEITS FRAUDE). Kras zou mij informeren en terugbellen (tot op heden geen reactie van Kras ontvangen)
P.s. aan het einde van de reis heb ik mijn paspoort wel terugontvangen.

De oplossing

Reactie van Kras reizen of in het vervolg het paspoort cq. identiteitskaart wel na inzage
wordt teruggegeven

0 reacties

Ook een klacht indienen over KRAS.NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen