Klacht KRAS.NL: Reis IJsland fly drive 5 dagen is effectief maar drie dagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378465
Gebruiker
J.H.C. Walenkamp
Datum
14 reacties

Details

De klacht

Ik heb een reis geboekt, fly drive, voor twee personen naar IJsland. Vertrek woensdag 24 juli, terugreis zondag 28 juli. Kosten € 2848,-

Door een verandering in de vluchten vervalt het hele programma van de woensdag, komen we pas om 22 uur in het hotel aan en moeten we zondag om 04,00 uur op om vanuit Reykjavik de huurauto op tijd in te leveren op het vliegveld dat 50 km buiten Reykjavik ligt, reistijd 1 h 34min.

Ik heb geklaagd en kreeg eerst een zeer begripvolle medewerkster, Angélica, aan de lijn, die me beloofde dat er maandag 15 juli naar gekeken zou worden en dat ik teruggebeld zou worden. Dat is niet gebeurd. Ik heb weer een e-mail gestuurd, waarop ik als antwoord kreeg dat ik alleen kon annuleren ad 2134,13 euro. Weer gebeld, 17 juli, en nu weer Sharida aan de lijn die kortaf herhaalde dat het slikken of voor 2134 euro annuleren was. Ook omboeken naar een langere reis, of het veranderen van de vluchten kon niet. Kortom, van de 'Vijf Dagen IJsland' zijn er maar drie dagen over en is de vijfde dag, ook vanwege het veraf gelegen vliegveld niet alleen nutteloos maar ook ongemakkelijk. Voor een vijfdaagse reis verwacht ik de eerste dag vroeg weg te gaan en de laatste laat. Nu is het omgekeerd.

De oplossing

De reis kosteloos annuleren, of de vluchten omboeken naar een vroege vlucht op woensdag en een late op de zondag.

14 reacties

  1. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    Twee dagen voor vertrek nog steeds geen reactie van KRAS. Dus geen 'nieuwe reactie', maar een reactie, bij voorkeur dat mijn vluchten zijn omgeboekt naar een vroege vlucht op woensdag 24 juli en een late op zondag 28 juli.
  2. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    Nog steeds geen reactie van KRAS op mijn klacht
  3. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    KRAS reageert niet. Een reis van vijf dagen IJsland verkopen en drie dagen leveren. Een deel van het aangegeven programma kon simpelweg niet gerealiseerd worden.
  4. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    KRAS blijft weigeren te reageren. Tijd voor nieuwe stappen.
  5. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    KRAS blijft weigeren te reageren. Tijd voor nieuwe stappen.
  6. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    KRAS blijft weigeren te reageren. Tijd voor nieuwe stappen.
  7. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    KRAS blijft weigeren te reageren. Tijd voor nieuwe stappen.
  8. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    Nog geen reactie
  9. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    Kras negeert de klacht. Al weken
  10. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    Kras negeert de klacht. Al weken
  11. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    Kras negeert de klacht. Al weken
  12. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    Kras negeert de klacht. Al weken
  13. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    Kras negeert de klacht. Al weken
  14. Auteur
    J.H.C. Walenkamp
    Datum
    Kras regeert niet. Misschien iets anders?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.H.C. Walenkamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele. nooit een reactie van KRAS gezien
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?