Klacht Kreazin: Cadeaubon

Charon

Voor mijn verjaardag (eind januari) heb ik een cadeaubon gekregen van Kreazin. Op de cadeaubon staat zeer duidelijk dat deze bon tot 25 januari 2015 geldig is. De eerste week van april besloot ik de bon in te leveren. Tot mijn verbazing, trof ik een lege winkel aan. Kreazin was verdwenen.

Ik geloof absoluut niet dat de winkel op het moment dat zij de bon verkochten, nog niet wisten dat zij slechts 2 maanden later weg zouden zijn. Toch besloten zij een bon van €30 te verkopen en daarbij doodleuk te vertellen dat deze een jaar geldig is. Op dit moment is de €30 dus al wel betaald, maar kan ik hier niks meer van halen.

Ik heb de telefoonnummers die op de bon staan herhaaldelijk gebeld, maar er wordt niet opgenomen. Ook de website is verdwenen, dus contact opnemen lijkt onmogelijk.

Ik was altijd tevreden over de winkel en hun producten, maar dit siert hen absoluut niet!

Persoonlijk vind ik dat zij het geld moeten teruggeven of dat ik ter waarde van €30 producten van hen kan krijgen. Aangezien de winkel is verdwenen, verwacht ik niet dat dit laatste mogelijk is, maar het geld terug geven is het minste wat zij kunnen doen!

Kreazin is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Charon
    Kreazin heeft niet meer gereageerd op mijn klacht. Laat maar weer zien wat voor een mensen het zijn..

Ook een klacht indienen over Kreazin?