Klacht Kreazin: Geen workshop, bedrijf reageert niet op mailtjes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 58282
Gebruiker
M. de Koning
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In 2012 een workshop met High tea "gewonnen" via vakantieveilingen. Veel moeite gedaan voor een afspraak (zaten al maanden vol).
Op de dag van de workshop 's ochtends door meneer gebeld: de workshop kon wegens ziekte van zijn vrouw niet doorgaan. Later op de dag een nieuwe datum geprikt. Inmiddels ook vernomen dat de high tea niet door de Pelikaan zou worden verzorgt, maar door de mensen zelf (wat niet is wat ik had gekocht).
Een dag voor de workshop gemaild hoe laat we zouden worden verwacht. Mail terug gekregen, als antwoord op een eerdere mail dat mw. nog niet was hersteld en dat het niet door kon gaan. Omdat mijn vriendin en ik met kleine kinderen en werk zitten en het tegen de feestdagen aanliep, hebben we niet direct een nieuwe datum gepland.
In januari gemaild, geen antwoord, afgelopen maand weer gemaild, weer geen antwoord. Website is ook niet meer actief.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug (€ 26,00 workshop + € 4,00 administratiekosten).
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Kreazin is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    M. de Koning
    Datum
    Geen reactie gehad! Kan dus mooi fluiten naar mijn geld!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kreazin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen