Klacht Kreazin: Via vakantieveiling workshop gewonnen, maar na ruim een jaar nog steeds geen afspraak kunnen maken

Whulsen

Vorig jaar Augustus een workshop gewonnen via vakantieveiling als kado voor beste vriendin. Bon 1 jaar geldig. Na ruim een jaar nog steeds geen datum af kunnen spreken door slechte communicatie met Kreazin.
Na meerdere keren contact via telefoon en heel veel mailcontact nog steeds geen respons helaas. Nu ben ik bijna uitgeteld van mijn zwangerschap en dus geen tijd meer voorlopig om de workshop te volgen. Na meerdere malen verzoek om geld terug te storten (€35,-) krijg ik nu helemaal geen antwoord meer!

Graag ontvang ik mijn geld (€35,-) teruggestort op mijn rekening

Kreazin
    Goedendag, , wij geven u de kans om bij ons toch te komen workshoppen. Wij kunnen u ook in januari plaatsen.dan heeft u de tijd na dat u kindje geboren is.
    Whulsen
    Hopelijk zullen jullie begrijpen dat ik een maand na de geboorte nog geen tijd en zin heb om een workshop te volgen!!! Daarbij was het 1,5 jaar geleden een kado en dat kado is ondertussen natuurlijk ook niet meer van toepassing.

Ook een klacht indienen over Kreazin?