Klacht Krebbekx: Komt beloftes niet na

A.C. Koomen

Krebbekx heeft mijn dakbedekking vernieuwd. Na lekkage is een monteur langs geweest. Die vertelde wat er allemaal mis kon wezen, o.a. verouderde loodslabben. Mijn reactie was, dat me dat bij de opdrachtverlening niet is verteld en ook niet als voorbehoud in de offerte stond. Gevraagd om een offerte met een duidelijke omschrijving van de werkzaamheden om alles op te lossen. Op de werkbon zijn daarover aantekeningen gemaakt en ook aangekruist, dat het werk nog niet gereed is. Dat was op 25 september 2013.
Hoofdpunt voor mij is een verkeerd aangesloten ontluchtingskap, waardoor de lucht uit de WC gedeeltelijk nog steeds in mijn hal wordt geblazen. Lekkage heb ik sindsdien niet meer gehad (loodslabbe is aan dakbedekking gekit).
Op 6 mei 2014 heb ik een E-mail gestuurd aan het secretariaat en info@krebbekx.nl ter herinnering aan de belofte. Geen reactie. Gebeld. Van de directeur een E-mail (24 juni), dat hij binnen een week zou reageren. Niets meer gehoord.

De afzuigkap behoort alsnog lucht- en waterdicht te worden gemonteerd, zo nodig door het plaatsen van een nieuwe op de juiste wijze. Als Krebbekx dat niet (meer) wil uitvoeren, dan vraag ik een offerte aan bij een ander en wens ik, dat Krebbekx de kosten daarvan voor de uitvoering betaalt.

Wij vinden dat Krebbekx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Krebbekx?