Klacht Kredietbank Nederland: gkb wil mensen onder beschremings bewind brengen

concetta fiorello

Ik heb een schuld hup tracject aan gevraagt. ik heb allenschuld maar geen huurschuld of energieschuld of water. Ik kom ook mijn afspraak na als ik een regeling treft met de schuld eisers. nu vinden ze dat ik onder beschermings wind moet dat wil zeggen mevr a. scholten. Die had met mij nog niet eens gesproken en die vond mij labiel. dat had ze tijdens het gesprek gezegt . maar goed dat ik een vriendin mee had genomen. en om dat ik voor de derde keer kwam vond ze ook maar dat ik niet aangenomen moet worden.
er zijn mensen die er wel 5 keer in komen voor al als je een minima van de socialedienst heb.
Ik vind niet dat mevr. a. scholten zomaar die beoordeling kan maken. zij is geen persoon die het geleert heeft. en nu willen ze je gewoon niet helpen als je niet onder bescherming bewind wil. en voor al als je gewoon als je niet labiel ben en je geen huurachterstand hebt of geen achterstand heb bij de energiebedrijf . en je afspraken nakomt

dat mevrouw a.scholten beter bij zich zelf blijft en mensen niet beoordeelt op hun geestelijke vermogen. als ze vindt dat iemand niet aan de voorwaarden doet wijst dan iemand gewoon af en niet op een slinkese manier ineen beschermings bewind stopt weet ze eigelijk wat het kost..
Plus ze wegert je gewoon weg te helpen.
Ik heb inmidels de advocaat benardert die mij hulp kan bieden met wsnp.
Ze stelt de mensen in een slecht daglicht of ze denkt dat ze een spygoloog is .en kan maken wat ze wil als echt je geestelijke gezond heid niet goed is ok maar bij mij is die prima.

Wij vinden dat Kredietbank Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?