Opgelost door Kredietbank Nederland: Kredietbank Nederland komt afspraken niet na.

sad Opgelost
Gebruiker1530968974

Ik had een doorlopend krediet bij de Gemeentelijke Kredietbank. Die heeft de zaken eerder dit jaar over gedaan aan Kredietbank Nederland en die maakt er een potje van.
Ik los nog steeds hetzelfde bedrag per maand af als voorheen maar krijg ik steeds bericht dat ik een achterstand heb. Alhoewel dat niet klopt heb ik éen keer -om van het gezeur af te zijn- een extra bedrag afgelost maar dat is na maanden nog niet verwerkt en intussen loopt de zogenaamde achterstand weer op.
Er klopt ook niks van de overzichten die je krijgt (die ook nog eens totaal onoverzichtelijk zijn), de gegevens op je eigen webpagina kloppen niet, je krijgt geen antwoord op e-mails, je kan wel bellen en dan wordt je beleefd te woord gestaan maar daar wordt verder niks mee gedaan. De gemeente heeft contact met ze opgenomen om de kwestie te regelen: ook zonder enig resultaat. Het is meer dan schandelijk hoe deze "bank" omspringt met klanten.

Dat de Kredietbank Nederland de met de Gemeente gemaakte afspraken nakomt.

Wij vinden dat Kredietbank Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1530968974
Uiteindelijke oplossing De klacht is inmiddels voor de helft opgelost, maar niet via Klachtenkompas. De gemeente heeft nogmaals met Kredietbank Nederland gebeld en mondeling de verzekering gekregen dat de bank akkoord is met het aflossingsbedrag. Maar: dit kan niet worden gewijzigd in hun systeem zodat het zowel op mijn persoonlijke webpagina als op de papieren overzichten die ik krijg (die ook weer van elkaar afwijken) nog steeds lijkt alsof ik een achterstand heb. Bovendien heb ik niks op wit op zwart. Het maakt de kwestie eigenlijk alleen nog maar gekker en bevestigt dat Kredietbank Nederland zijn zaken niet op orde heeft.