Klacht Kredietbank Nederland: Slechte communicatie, star, en klantonvriendelijk. Niet bereid tot positieve actie.

Albertje

Men heeft mijn post naar het foute adres gestuurd, maar men blijft stug volhouden dat zij gelijk hebben. Om die reden heb ik de waarschuwing tot BKR niet ontvangen. En zijn totaal niet eerlijk of fair hierin.

Ondanks een brief van mijn advocaat, blijven ze volharden. De toon van hun brief is zeer badinerend. Ik ben academica en oa docent Nederlands. Want ik huur nu noodgedwongen een veel te duur huis, er is geen plek voor mij bij woningbouw, want weer teveel inkomen. En juist om die reden ik moet nu een hypotheek.

Echter dat kan niet want er staat 700 op BKR als notering. Ja want het bedrag min mijn borgsom voor het huurhuis, wat dan vrijkomt.

Dat is toch schunnig. Is een kwestie van iemand wat gunnen. Daarna kan ik weer leven. Nu 700 huur p mnd, dan 400 euro hypotheek.

Herstel, of iets dergelijks van mijn A1 code of notering. En gun iemand es iets.

Wij vinden dat Kredietbank Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!