Klacht Kredietbank Nederland: Slechte communicatie & wettelijk niet aan de regels houden!

Klachtnummer
# 334077
Gebruiker
Jacco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zeer slechte communicatie en een veel te lange doorlooptijd! Vanuit ‘Intake’ tot daadwerkelijke opstart ‘schuldhulpverlening’ bijna 6 maanden! En een veel terugkomend excuus ‘veel te druk/geen tijd’... ik vindt dit ongehoord en trouwens een heel zwak argument. Na 6 maanden proces stopgezet! En nu kom ik erachter dat ze bij de belastingdienst (afdeling toeslagen) het rekening nummer hebben verandert van de mijne naar hun eigen rekening nummer. Telefonisch gemeld & wacht nu al een week op enige respons!!! Zeer slechte organisatie. Ben eigenlijk alleen maar financieel achteruit gegaan door ze...

De oplossing

Hun bankrekening nummer wijzigen naar het bankrekening van mezelf bij de belastingdienst!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kredietbank Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties