Klacht Kredietbank Nederland: Wanneer worden wij eens serieus genomen en gehoord...

MissyTeatske

Sinds 5-6 jaar heb ik budgetbeheer en was er tot op heden tevreden over. In januari 2013 ben ik gaan samenwonen, onder de voorwaarde dat de schuld die hij had neer zou leggen bij KBN. Dus zo gezegd, zo gedaan. Helaas is mijn vriend ontslagen, waardoor het inkomen zal veranderen en hierdoor mijn budget aangepast moest worden. Dit zou voor 1 september ’13 moeten gebeuren, wat we meerdere malen aangegeven hebben, maar we horen vervolgens niks meer van ze. Een mail sturen met vragen, wordt niet beantwoord, gemaakte afspraken worden gewoon genegeerd, klachten worden niet behandeld, betalingen worden niet gedaan en ondertussen begint mijn budget een puinhoop te worden. En de schuldsanering is nog geen stap verder. Iedere maand langer wachten is weer een maand langer voor we uit de schulden zijn. En ons leven staat nu al 9 maanden in de wacht en ze schuiven het af aan een vrijwilligersorganisatie.

Wij willen heel graag meer duidelijkheid omtrent de gang van zaken met de aanvraag en waarom het allemaal zo lang duurt. Wees gewoon open en eerlijk naar ons, geef ons duidelijkheid. Ik wil dat ze de verantwoordelijkheid nemen voor de problemen die mijn budget op dit moment heeft. En daar een passende oplossing in samenspraak met ons gaan doen. Wij willen graag dat onze begeleider vervangen wordt door iemand die wij kennen binnen het bedrijf en ons gaat helpen met de schuldsanering. Ook wil ik de budgetkosten vanaf januari terug hebben, want ik vind het een belachelijk hoog bedrag voor de werkzaamheden die zij niet gedaan hebben.

Wij vinden dat Kredietbank Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?