Klacht Kredietbank Nederland: Zeer klantonvriendelijk monopolistisch bedrijf,

Klachtnummer
# 188897
Gebruiker
Adwima
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DIT BEDRIJF GEBRUIKT ZIJN MONOPOLIE POSITIE DOOR ZICH NIETS AAN TE TREKKEN VAN POTENTIËLE CLIËNTEN.
Dit bedrijf geeft leningen aan consumenten die ergens anders niet te recht kunnen, zoals ouderen en iemand die ooit een negatieve BKR notering heeft gehad. Hier in hebben ze dus een MONOPOLIE positie . IK VINDT HET ONGEHOORD dat dit bedrijf er 3 maanden over doet om een lening aanvraag . Na de aanvraag je een e-mail dat je aanvraag binnen zeven weken behandeld zal worden. Maar helaas ook dat gebeurt niet, na een e-mail aan de klantenservice met de vraag hoe lang het nog duurt krijg je bericht dat de aanvraag nu binnen 3 weken behandeld gat worden. Welke andere kredietverstrekker doet over zijn antwoord nu 3 maanden?????????

De oplossing

het binnen een normale termijn ( een a twee weken ) de lening aanvraag gaan behandelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kredietbank Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties