Klacht Krekeltje Pindakaas: Plastic in pindakaas en geen reactie op klachtenbrief

Klachtnummer
# 131172
Gebruiker
Lon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onderstaande brief stuurde ik naar Krekeltje (Biologische Pindakaas, een pot kost maar liefst 4,29 Euro).......geen enkele reactie......
Zeer vreemd dat ze alleen via een postbus bereikbaar zijn

T.a.v. Krekeltje Pindakaas
Postbus 300
3430 AH Nieuwegein

Betreft: stukjes plastic in de pindakaas

Venlo, 08 september 2015

Beste Krekeltje,

Al jaren smeren wij naar volle tevredenheid jullie pindakaas op onze boterhammen.
Helaas, zitten er in de pot die we gisteren open maakte stukjes zwart plastic.
Wij schrokken hier erg van, mijn dochter van 6 jaar haalde het stukje uit haar mond.
Op de foto ziet u de deksel van de pot, met daarop de stukjes plastic (onder de plakband)

Wij horen graag van jullie!
Lastig trouwens dat jullie alleen per post bereikbaar zijn. Ook via internet heb ik geen contactgegevens kunnen vinden. Naar mijn idee niet klantvriendelijk en niet meer van deze tijd.

De oplossing

Serieuze reactie op mijn klacht en minimaal een nieuwe pot pindakaas!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Krekeltje Pindakaas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Krekeltje Pindakaas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen