Klacht Krekker.nl: slechte info website en geen geld terug bij niet accepteren en retourzending product

Bassoon

Ik had in februari 2017 vier paar schoenen gekocht voor een prijs die op de site staat. (bij elkaar bijna 200 euro) De schoenen bleken uit China te komen en ik kreeg een brief van POST.NL of ik het pakket wilde accepteren tegen betaling van douanekosten plus BTW. Na telefonisch contact met POST.NL bleek dit een bedrag te gaan worden van ruim 80 euro waardoor de schoenen heel erg duur werden. Dit staat nergens vermeld op de site van www.krekker.nl.

Ik heb de schoenen nooit in huis gehad omdat ik het pakket niet geaccepteerd heb. De schoenen zijn toen vervolgens teruggestuurd naar China. Ik heb heel veel mailcontact gehad (en nu nog) over de teruggave van mijn geld dat ik al had overgemaakt. Tot op heden heb ik nog niets terug gekregen. De financiële strop voor mij is bijna 200 euro!

Totale bedrag van 196,63 euro weer terug gestort

Wij vinden dat Krekker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Krekker.nl?