Klacht Kringloop Vlaardingen: slechte service van kringloop vlaardingen

Nijman2

goedenavond,
ik ben bij kringloop in vlaardingen geweest in de maand juli om mijn ouwe meubels op te laten halen en wat meubels naar een ander adres te brengen ik had afgesproken dat mijn meubels opgehaald zou worden op 23-8 ik zou 25-8 mijn nieuwe meubels krijgen. heb in de zaak foto,s laten zien van de ouwe meubels dat was goed en een prijs van 100 euro afgesproken.er kwam niemand kijken van te voren( niet nodig zijde ze in de winkel )tot op de dag zelf er drie man voor mijn deur staan van kringloop maar eenmaal binnen dus mooi niks mee namen.dat was teveel werk zij die man en zou 3 honderd euro bij komen dan zouden zij het nog wel willen doen maar dat was niet de afspraak.moest mijn meubelen gaan verzetten wat ons 75 euro extra kosten en een vakantiedag

de kosten die wij extra moesten maken dus die 75 euro die verwacht ik terug en een vergoeding van mijn vakantiedag die ik heb moeten nemen.

Wij vinden dat Kringloop Vlaardingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kringloop Vlaardingen?