Klacht Kringloophal Oosterwolde: Koelkast werkt niet

jacobboersm

Ik heb een Coca Cola koelkast gekocht bij dit bedrijf. Deze hebben we zelf opgehaald in een paardentrailer en zodoende ook rechtop vervoerd. Bij thuiskomst bleek de koelkast niet te koelen. Hij wordt gewoonweg niet koud. Hij koelt een heel klein beetje en daarna blijft hij op ongeveer 15 graden Celsius hangen. Gebeld hierover, maar volgens het bedrijf hebben we te hard gereden en is het niet hun schuld.

Inmiddels zijn we een paar maanden verder en heb ik er iemand van Coca Cola naar laten kijken (kosten € 66,55). Deze kwam met een paar conclusies.
Ten eerste zijn een aantal kabels losgehaald. (deze konden niet door vervoer worden losgeraakt, maar zijn doelbewust losgehaald.
Ten tweede zit er een ander veel lichter type compressor op de koelkast. Dus een niet originele compressor (waarde vermindering)
Ten derde kon hij vertellen dat de koelkast niet staand is vervoerd de laatste tijd. (aangezien ik wel staan heb vervoerd moet de kringloopwinkel hem liggen hebben vervoerd)

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Kringloophal Oosterwolde hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Kringloophal Oosterwolde?