Klacht Kris-Kras: pakje wordt niet thuis bezorgt, ondanks dat we thuis waren. Nu terug naar afzender

Klachtnummer
# 596688
Gebruiker
R.W. Kruijer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

onze pakjes worden thuis niet bezorgt. Ondanks dat we thuis zijn wordt er een email gestuurd dat " wij niet thuis waren" en dat ons pakje terug gestuurd wordt naar de afzender. Diverse buren hebben dezelfde klacht als wij. De bezorger weigert het pakje thuis af te leveren, kost teveel tijd blijkbaar

Gewenste oplossing

itzoeken wie bezorger was en hem/haar daarop aanspreken. Wij zullen bedrijf die Kris-Kras heeft ingeschakelt voor transport ook eea informeren over deze slechte service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kris-Kras hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kris-Kras?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen