Klacht Kristalpad: Slecht product

Wendy

Beste mevrouw/Meneer,

In december 2011 was ik naar de kerstmarkt geweest op het Keukenhof in Lisse en er stonden diverse kraampjes. Het was gezellig. Op een gegeven moment kwam ik ook een stand tegen van Allure Kristalpad en de dames waren bezig om het product te demonstreren. Dus ik had er belangstelling voor. Kristalpad is een ontharing setje voor de huid en de bedoeling is dat je huid een peeling krijgt en de ongewenste haartjes worden tegelijkertijd verwijderd en het zou helemaal pijnloos zijn!
Dus ik ging er thuis mee aan de slag en ik was bezig mijn de haartjes onder mijn oksel te verwijderen en wat bleek?? Mijn huid werd vuurrood en het was erg geïrriteerd!
Het duurde nog enkele dagen voordat de roodheid was verdwenen,Het pakketje heeft maar liefst 25 euro gekost en ik heb er totaal geen baat bij gehad. ! Dus ben erg ontevreden over dit product!

Oplossing: Ik zou graag het bedrag van € 25,00 terug gestort willen hebben en ik wil graag iemand spreken.

Ook een klacht indienen over Kristalpad?