Opgelost door KRO: beëindiging lidmaatschap

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 20297
Gebruiker
Rene Maas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 14-12-2012 heb ik mijn lidmaatschap van KRO opgezegd.Dat deed ik via hun website.Ik liet mijn lidmaatschap eindigen op het einde van de looptijd;dat is 31-12-2012.
In het nieuwe jaar krijg ik nog steeds de Mikro Gids binnen,van KRO.Ook heb ik een acceptgiro ontvangen voor 2013.
Op maandag 20-01-2013 heb ik contact opgenomen met KRO.Daarbij heb ik mijn situatie beschreven.Ik vroeg om uitleg;liefst voor 01-02-2013.Ik kreeg een email;waarin mij werd verteld,dat ik op zijn laatst op 25-01-2013(vandaag) antwoord zou krijgen.
Dat is niet gebeurd.
Kunt u mij alsnog helpen mijn lidmaatschap te beëindigen?
Op 28-01-2013 heeft de KRO gereageerd via email.We bleken allebei een fout te hebben gemaakt.Op 14-12-2012 had ik mijn abonnement op zijn vroegst op 14-01-2013 kunnen opzeggen.Dus na 1 maand opzegtermijn.
De KRO nam echter geen contact met mij op;en beëindigde mijn abonnement op 31-12-2013.Nu is besloten mijn abonnement per 23-02-2013 te late eindigen.Dat is een acceptabel compromis

De oplossing

Ik wil mijn lidmaatschap beëindigen;vanaf 31-12-2012.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KRO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Rene Maas
    Datum
    KRO was geen deelnemer van klachtenkompas.Toch hielp het plaatsen van een klacht bij een efficiënte afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rene Maas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?