Opgelost door KRO: KRO komt belofte niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 167276
Gebruiker
H. Caris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sedert maart zijn we geabonneerd op KRO magazine.
Als lid ontvang je een Voordeelpas.
Reeds drie maal geklaagd dat wij de pas niet ontvangen hebben.
Steeds hetzelfde antwoord:
"Vervelend dat u de pas nog steeds niet heeft ontvangen. Wij geven dit nogmaals door aan onze afdeling Voorraadbeheer.

Onze excuses voor het ongemak. U kunt de pas binnen enkele weken verwachten."

Duidelijk een standaard gegenereerd antwoord. Geen telefoontje, geen oplossing, niets

De oplossing

Als klant serieus genomen worden en eindelijk het toegezegde ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KRO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Caris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?