Wij vinden dat KRO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht KRO: KRO Spoorloosmagazine
Details
De klacht
ik een acceptgiro met brief (28 april 2015) gekregen waarin staat dat we 10 euro moeten betalen. Het betreft 1e betalingsherinnering Op de acceptgiro staat alleen dat het gaat om KRO Spoorloos. p 28-1-2014 zonder toestemming €10,- van onze rekening afgeschreven. Voor het Magazine Spoorloos hebben mijn man ik ons nooit opgegeven. Op 16-12-2014 heb ik een mail (#1046802) gekregen van mevrouw [naam verwijderd door moderator] Van KRO Klant Contact Centrum hierin geeft ze uitleg waar de € 10,- van komt. Wij zouden eenmaal € 10,- betalen voor de KRO Spoorloos. De € 10,- zou dan verrekend worden het abonnementsgeld van de Mikro gids. ik dat 8-1-2014 € 10,- is teruggestort op onze rekening. Daarnaast beweerde ze dat ik ben vergeten dat wij ons hadden opgegeven voor KRO Spoorloosverbrak ze het contact. Ze raadde mij aan de mailwisseling met mevrouw [naam verwijderd door moderator] naar het KRO klanten contact centrum te sturen. Dit heb gedaan (d.d. 30-4-2015).De oplossing
Geen acceptgiro meer sturen. Laatste onduidelijke acceptgiro als onverzonden beschouwen EN excuses!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.