Klacht KRO: Ongevraagd verlengen van abonnement

Klachtnummer
# 79078
Gebruiker
Jacquelinevan vliet-faas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar werd ik gebeld door een medewerker van de KRO (ben tientjeslid)of ik hun nog extra wilde steunen, voor 15 euro. Dit heb ik gedaan. Ik zou ook de kro gids krijgen, maar die lees ik niet heb ik nog gezegd. Deze kreeg ik er gratis bij en zou na een half jaar automatisch stoppen. Nu blijk ik toch automatisch aan een abonnement vast te zitten en willen ze dat ik zsm het geld overmaak, ze dreigen zelfs met een incasso bureau. Ze geven aan dat ik maar eerder had moeten reageren, maar ik heb nooit eerder een acceptgiro gezien. De KRo gids verdwijnt namelijk meteen in het oudpapier. Ik moet nu bijna 60 euro betalen. Ik heb aangegeven de helft te zullen betalen, omdat er van beide kanten fouten zijn gemaakt, maar daar wil de kro niets van weten. Ik heb al vele mailtjes geschreven maar ze blijven bij hun besluit.

De oplossing

Af van abonnement, de helft wil ik eventueel wel betalen, om hun tegemoet te komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KRO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KRO?