Klacht KRO: Sturen van rekeningen, 8 maanden nadat proef abonnement is afgelopen

Klachtnummer
# 69864
Gebruiker
Ron
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte lezer,

Ik heb een proef abonnement afgesloten bij KRO Magazine, dat begin november afliep.
Door omstandigheden ben ik vergeten die op te zeggen en snap dan dat ik er een periode aan vast zit.
Nu sturen ze op de navolgende data de rekeningen:
- 03-07-2014 een rekening voor de periode 02-11-2014 tot 02-05-2014 (welke ik bereid ben te betalen) indien deze rekening op tijd in de bus was gevallen had ik direct kunnen reageren en het abonnement kunnen opzeggen. Nu wordt ik direct met de volgende periode opgezadeld.
Mogen bedrijven op deze manier met hun klanten omgaan, ik heb het bedrijf gebeld maar het enige wat ze konden doen was het abonnement volgens de wettelijke 1 maand opzegtermijn opzeggen. Ik vind dit een totaal verkeerde manier van klanten binding.
Ik hoop dat u iets voor mij kunt betekenen.

Met vriendelijke groeten,

Ron Beentjes

De oplossing

2e factuur in zijn geheel laten vervallen periode 3-05-2014 tot 31-10-2014

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KRO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KRO?