Klacht KRO: wordt teveel abonnments geld elke keer van mijn bankrekening afgehaald

Klachtnummer
# 56007
Gebruiker
KRO magazine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een actie abonnement is mij een nieuw abonnement van 35 euro aangeboden. Dit hebben ze schriftelijk gedaan. Ik heb telefonisch contact opgenomen om dit abonnement te activeren. Dit zou in februari in gaan. Nu wordt er 62 euro van mijn bank afgeschreven. Heb telefonisch contact gehad en ik moest het bedrag terugboeken en dan zou het in orde komen. Nu is dit alweer twee keer gebeurt. Heb weer telefonisch contact gehad en zou terug gebeld worden. Dus niet. Weer twee keer gebeld en de laatste keer werd mijn gevraagd met wie ik had gesproken. Ik reageerde dat ik dat niet meer wist en toen werd de telefoon erop gegooid

De oplossing

Abonnement direct opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KRO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?