Klacht KROM Textielonderhoud: Het onjuist behandelen van een klacht

Vicky

De aanleiding van mijn klacht komt doordat mijn jas beschadigd terug kwam van de stomerij. De jas was op dat moment een half jaar oud en er zaten nu gaten en vlekken in. Ik ben verhaal gaan halen bij de stomerij de Krom in Bolsward en die hebben de jas naar Krom B.V. Gorredijk gestuurd. De jas was beschadigd door slijtage volgens de stomerij. Daar was ik het niet mee eens en de jas hebben ze na een hele hoop gedoe gestuurd naar Netexcare. Netexcare heeft een rapport gestuurd naar Krom B.V. Gorredijk dat de schade door hun is gekomen en dus niet door slijtage. Ik kreeg een mail waarin stond dat ze overgingen tot de vergoeding van de jas. Na 2/3 weken stond er nog niks op mijn rekening. Het zal nog even duren voordat het op mijn rekening zal staan vanwege de verzekering. Uiteindelijk na 4 weken heb ik weer gebeld en kwam het door de verzekering dat het zolang duurde. Nu keek ik op mijn rekening en ontevreden. Heb gebeld en werd weer niet goed geholpen. Helaas!

De jas heeft mij € 119,95 gekost en de stomerijkosten rond de € 13,00 en er stond van de week € 83,96 op mijn rekening. Dat is naar mijn weten € 50,00 euro minder. Mijn jas was op het moment dat ik het liet stomen een half jaar oud. Op dit moment ben ik mijn jas kwijt en nog eens €50,00 lichter aan iets waar ik niets aan kan doen.

Ik zou graag een hoger bedrag uitgekeerd zien worden. Omdat ik ook een nieuwe jas heb moeten aanschaffen.

Wij vinden dat KROM Textielonderhoud hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KROM Textielonderhoud?