Klacht KROM Textielonderhoud: Onvoldoende restitutie zoekgeraakt textiel

Klachtnummer
# 85247
Gebruiker
Z.J. de Langen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ons op 1 juni 2013 voor € 145,00 aangeschafte antieke damast tafellaken met bonnummer 21-0237 is in januari 2014 zoekgeraakt in uw wasserij. Na lang aandringen via inleverpunt de Gouden Schaar in Haren in mei eindelijk een vermissingsformulier kunnen inleveren. Zes weken later heb ik telefonisch geïnformeerd naar de stand van zaken. De reactie was dat de vraag bij uw verzekeringsmaatschappij lag en dat het wachten was op een reactie. Op 31 juli zonder aankondiging € 50,00 ontvangen ter dekking schade.
Helaas voldeed u niet aan de plicht om het zoekgeraakte antieke Italiaanse tafellaken naar behoren te vergoeden. Ik ging niet akkoord met het door gestorte bedrag. Ik verzocht u dringend het restant van € 95,00 zo spoedig mogelijk over te maken. Voor alle duidelijkheid: u bent aansprakelijk en in hoeverre uw verzekering deze schade dekt is in de relatie tussen consument en leverancier niet van belang. Geen bericht ontvangen. Zelf gebeld en geen positieve reactie.





De oplossing

Adequate vergoeding van de geleden schade van een op 1 juni 2013 voor € 145,00 aangeschafte antieke damast tafellaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KROM Textielonderhoud hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KROM Textielonderhoud?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen