Klacht KROM Textielonderhoud: Vermist colbert

# 199922
Fleur de Jong

28-11-16 zijn de volgende kledingstukken bij uw stomerij ingeleverd:
Trouwjurk Trouwpak: Pantalon, gilet en colbert.
2-12 was de ophaaldatum. 3-12 liggen de volgende kledingstukken, beschadigd, klaar: Trouwjurk (zonder ceintuur, waar ik ter plekke in de stomerij achter kom. Het ceintuur is niet te vinden, maar zou wel ergens liggen. later terug gevonden) Trouwpak incompleet: alleen de pantalon en gilet zijn aanwezig. Helaas beschadigd, door zowel de pantalon als gilet zijn dikke veiligheidsspelden heen gegaan waar nu in beide kledingstukken 4 flinke gaten inzitten. Het colbert is er niet. Die zou 5-12 er wel zijn. 7-12 het colbert is er nog steeds niet. waarschijnlijk is het kaartje van het colbert afgevallen en waarschijnlijk het colbert op een depot ligt. 8-12 Nee het colbert is nog steeds niet gevonden. 9-12 zijn we gebeld stomerij Wormerveer waar alle kledingstukken van stomerij Krom heen gaan. Het colbert is niet gevonden.

Zoals we 7 december 2016 hebben afgesproken ontvangen wij de helft van de gemaakte stomerijkosten terug: namelijk €40,78.

Wij verzoeken u vóór 23 december 2016 te voldoen aan een oplossing voor de geleden schade, namelijk:

1. Vergoeding t.w.v. €89,- voor het beschadigde gilet.
2. Het vermiste colbert onbeschadigd retour
óf een vergoeding van het gehele colbert (t.w.v. €516,75) inclusief reis- en parkeerkosten die gemaakt worden naar Suitsupply Amsterdam.

Wij vinden dat KROM Textielonderhoud hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KROM Textielonderhoud?