Opgelost door Kroon casino: Geld terugstorten lukt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 320325
Gebruiker
GeenKrooncasinomeer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Het geld dat online bij Kroon casino staat kan ik niet terugkrijgen.
Bij het storten was er geen enkel probleem, het geld terugvragen op dezelfde rekening lukt niet.
Reden is dat mijn account op mijn roepnaam 'Kiki' staat, terwijl op de officiele documenten 'C.M.' de voorletters zijn.
Het gaat om 60 euro.

Kunt u me helpen om dit terug te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Kiki Rijniers

De oplossing

Als er geen kosten aan verbonden zijn - anders ben ik mogelijk meer kwijt dan de 60 euro die ik er heb staan - helpen dat het wordt teruggestort.
Zelf heb ik de toelichting al twee keer gemaild, maar ik kom er niet doorheen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kroon casino hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GeenKrooncasinomeer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is overgemaakt. Er moesten specifieke downloads van bankafschriften zijn en toen was het goed. Heb nu zelfs veel plezier aan Kroon roulette.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Kroon casino?