Klacht Kruidvat: 2 Vouchercodes ontvangen en gebruikt maar 1 kaart gekregen

Hornman

In de webshop 2 actieproducten gekocht en der halve 2 vouchers in de winkelwagen gestopt.
2 Vouchers ontvangen bij de bestelling. Beide op de speciale website ingevuld. Nergens een fout/error gekregen. Daarna echter maar 1 bevestigingsmail en 2 dagen later 1 cadeaukaart ontvangen. Bij het opnieuw proberen van het invullen van de vouchercodes zijn ze beide gedeactiveerd. Daarna de "spelregels" gaan doorspitten waar vermeld staat dat er per adres en natuurlijk persoon maar 1 kaart besteld kan worden.
Dit is toch een heel belangrijke spelregel die vermeld moet staan bij het bestellen van het actieproduct, of op de voucher en als laatste toch zeker op de pagina waar je de vouchercode in gaat vullen.

Contact gehad met de klantenservice (binnen 2 dagen tijdens pasen reactie waarvoor wel mijn complimenten) maar die melde alleen maar dat ik dat in de spelregels had kunnen lezen en pech heb. Vandaar nu openbaar opnieuw kijken of er wel een oplossing gevonden kan worden, dan wel andere consumenten wijzen op de gang van zaken bij Kruidvat

Ik wil mijn andere voucher kunnen verzilveren. Dus ik wil toch die tweede kaart ontvangen. Of de vouchercode die niet gebruikt is wordt weer geactiveerd zodat ik die cadeau kan geven.

Het is namelijk een voucher en geen kansspel waar de code mogelijk een prijs oplevert.

Tevens vind ik dat het duidelijker vermeld moet worden zodat andere consumenten niet misleid kunnen worden want een vorm van misleiding vind ik dit wel

Ook een klacht indienen over Kruidvat?