Klacht Kruidvat: beltegoed teruggeven

Klachtnummer
# 4246
Gebruiker
H.M. Luiten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind april kocht ik €12,00 beltegoed bij bij Kruidvat, die zeiden dat ze per 1 april zouden overgaan naar een andere leverancier, maar dat dan het beltegoed gewoon teruggestort zou worden op mijn telefoon + €7,50 voor de overlast. Sindsdien kan ik niet meer bellen. Ik heb hun al een brief gestuurd via een filiaal en via hun formulier 3x ingevuld en 15 minuten gebeld a 10 cent en niks opgeschoten. Een antwoord van hun teruggekregen waar ik niks mee kan en erop reageren kan dan niet. Zij denken dat alles meteen werkt. Tel.nr 06-58846228. simkaart 50978408. ik ben te bereiken op 06-12399457 Hinke Luiten-Heim

De oplossing

Ik heb nog € 20,00 beltegoed + € 7,50 overlastgeld en ik wil gewoon dat teruggestort krijgen op mijn simkaart met nummerbehoud! En niet een simpel 1244 bellen dat nergens op reageert. Het beloofde smsje waarin staat dat mijn beltegoed teruggestort is. Dat telefoontje is van mijn man en die is gewoon onbereikbaar al die tijd!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen