Klacht Kruidvat: beltegoed

Klachtnummer
# 40151
Gebruiker
kruitvat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn klacht
mijn zoon heeft van zijn opa beltegoed gehaald bij kruitvat en zegt tegen de verkoopster van kruitvat ik wil graag kruitvat mobiel 10.00 en hij stopt zijn bonnetjes weg in zijn jas want had zijn tel niet bij en vanavond willen wij zijn beltegoed erop zetten staat op de bon post nl beltegoed van 10.00 dus ik meteen maandag gebeld naar filiaal van hun daar doen ze dat ze dat niet hebben weg gegeven ik zei staat zelf op de bon en toen ze geen kant op wouden toen heb ik contact op genomen met hoofdkantoor ze zeiden we lossen het op maar nee ze doen niks ik heb netjes de kassabonnen gemaild naar hun krijg je vandaag 11 -11-13 een mail terug helaas we doen er niks mee dat kan toch niet oplossen beloofd en niet nakomen
mijn zoon verdrieting kunnen jullie mijn zoon helpen voor een oplossing!!!!!!!!

De oplossing

ik wil graag een oplossing. ik neem overall genoegen mee

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen