Klacht Kruidvat: Bestelling Kruidvat.nl niet geleverd...

Klachtnummer
# 331676
Gebruiker
Durieux
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4-11 bestelling geplaatst en direct met i-Deal voldaan, bevestiging ontvangen (geautomatiseerd) van de bestelling en de betaling. Inmiddels nog niets ontvangen, meerdere keren contact met de “klantenservice” helaas zonder resultaat. Standaard reactie die ik krijg is dat ze er mee bezig zijn, maar er is niemand die mij kan vertellen waar ze mee bezig zijn of wie, daarnaast kan niemand mij vertellen wat voor actie ze gaan ondernemen of van plan zijn te ondernemen.... Ik moet maar afwachten, er komt vanzelf een reactie of zoals de klantenservice aangeeft; ze zullen ergens volgende week wel contact met u hebben per e-mail.

De oplossing

Artikelen alsnog op korte termijn leveren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen