Klacht Kruidvat: Bijtkikker met scherpe rand waardoor dochtertje haar lip open is gehaald

Klachtnummer
# 358891
Gebruiker
Mysterie_Mom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aan de rand van de bijtkikker zat bij het eerste gebruik al een scherp haakje. Deze haalde de lip open van mijn dochter. Kruitvat wilde dat ik hem opstuurde, zo gezegd zo gedaan.
Nu een maand later nog niets gehoord, geen retour geld (is geen hoog bedrag maar gaat om het principe) en al helemaal geen interesse in mijn dochtertje hoe het nu gaat. Bij vraag hoe nu verder krijg ik te horen dat hij is opgestuurd voor onderzoek en ik dat maar moet afwachten. Zonder bijtkikker, zonder retour geld, zonder duidelijkheid, totaal geen interesse of service.

De oplossing

Een excuus, oprechte interesse en geld retour

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen