Klacht Kruidvat: Cadeaupas

Klachtnummer
# 148626
Gebruiker
Rosa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb laatst een aankoop gedaan bij de Kruidvat en hier heb ik betaald met mijn cadeaupas. Op deze cadeaupas stond 20 euro, ik had die dag voor 3 euro 35 iets gekocht. Een aantal dagen later wilde ik bij een ander filiaal weer iets halen van dezelfde pas. Toen ik bij de kassa stond werd mij gezegd dat mijn pas leeg was en ik dus niks kon halen van deze cadeaupas. Nu heb ik de klantenservice al geïnformeerd en ze hebben gezien dat ik maar voor 3 euro 35 iets heb gekocht, maar ze zeggen dat ik de rest van het geld uitbetaald heb gekregen. Ik weet zeker dat dit niet is gebeurd, want je mag een cadeaupas überhaupt niet inruilen voor cache. Omdat er geen kasverschil is ben ik mijn andere 16 euro 65 dus gewoon kwijt.

Ik hoop dat we tot een passende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Rosa Los de Klerck

De oplossing

Ik zou graag de rest van het geld weer gestort krijgen op mijn cadeaupas of desnoods voordeelkaart. Ik wil in ieder geval mijn tegoed terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen