Klacht Kruidvat: Geen geld retour

Klachtnummer
# 479585
Gebruiker
Anne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de folder stond een korting, deze was niet op de kassabon aangeslagen (staat gewoon verkeerd in het systeem over heel nederland)
Terug gegaan met mijn bonnetje naar het Kruidvat.
Ik moet mijn product ook meenemen anders kunnen ze mijn geld niet teruggeven.
Gebeld met de klantenservice ( 20 minuten aan de telefoon )
ook zij zeggen dat ik mijn product moet kunnen laten zien
En dat in deze digitale wereld.
Als ik vraag waar dit staat in de alg. voorwaarden geven ze geen reactie.

Beetje klantonvriendelijk, excuses???

De oplossing

Dat ze mij het geld terug geven zonder dat ik mijn schampoo mee moet nemen naar de winkel

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen