Opgelost door Kruidvat: Geld betaald in de webshop en noch het product of mn geld terug

BOumti

Ongeveer 2 weken geleden heb ik via de Kruidvat web winkel een mooie deal gevonden en het product besteld (gaat om elektronica).
Zonder enige vorm van communicatie of een track & trace code word je al vanaf het 1e moment aan je "lot" overgelaten.
Gelukkig stond er in een email bevestiging dat mijn pakket per 4 december geleverd zou worden.
Inmiddels ben ik al paar keer langs de winkel geweest en mijn pakket was er niet en vanaf hier begint de ellende.

De winkeliers hebben mij niet kunnen helpen, wat begrijpelijk is omdat zij het pakketje niet hebben ontvangen.
ik heb er namelijk voor gekozen om het pakket te laten leveren in een geselecteerde Kruidvat winkel.
Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice en mijn god wat is dit slecht ! Het voelde voor mij alsof ik een stap terug nam in tijd in het jaar 2000-2004 waarbij "shady" bedrijven zulke slechte klantenservices hadden dat mensen 10 keer moesten nadenken voordat ze belde.
Je staat ten eerst altijd minimaal 10 min in de wacht voordat een medewerker je te woord staat. De medewerkers zijn totaal niet behulpzaam, schakelen je koud door zonder enige pardon waardoor je weer helemaal opnieuw moet beginnen en empathie komt totaal niet voor in hun woordenboek.

Ik heb meerdere malen gebeld en het enige wat ze kunnen vertellen is "we hebben een onderzoek gestart".

En dit is waar ik het dus totaal niet mee eens ben en als klant genaaid voel. Waarom zou een klant moeten wachten op een onderzoek wat tussen PostNL en Kruidvat zelf gaat, want het pakket is nooit afgeleverd in de winkel, als het pakket bij mij als klant thuis zou moeten worden bezorgd zou ik het nog enigszins begrijpen maar dit gaat tussen twee bedrijven waar ik als klant de dupe van ben.
Ik kan niet begrijpen dat dit soort praktijken nog worden uitgevoerd, uit eindelijk ben ik mijn geld kwijt, heb ik geen product ontvangen, ben ik tijd kwijtgeraakt door het bellen, heb ik bel kosten gemaakt en ben ik de slachtoffer van een fout wat niks met mij te maken heeft.

Dat ik mijn geld terug krijg en z.s.m. en met een compensatie
Geld is terug gestort + een coulance van 10 euro ontvangen.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?