Klacht Kruidvat: hotelbon

Klachtnummer
# 3027
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

DAG, 4 APRIL EEN HOTELBON GEKOCHT BIJ HET KRUITVAT OM IN AUG EEN X NAAR BERGEN(NH) TE GAAN. HOTEL STOND OP LIJST DEELNEMENDE HOTELS.
NU BLIJKT DAT IK IN AUG. DAAR NIET TERECHT KAN, IN DE KLEINE LETTERS STAAT WEL OP BASIS BESCHIKBAARHEID MAAR DAAR HAD M.I. BIJ MOETEN STAAN:NIET IN AUG. NU HEB IK ERNIETS AAN! KRIJG GEEN GELD TERUG OMDAT DE DE BON IS GEOPEND, TJA DAT MOEST WEL, IK VIND DIT NIET DEUGEN, NOG WAT AAN TE DOEN?

Gewenste oplossing

geld terug of terecht in aug in gewenst hotel.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen