Klacht Kruidvat: Ik ben erg onprofessioneel/onbeleefd behandeld door een medewerker van Kruitvat Gorinchem

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391499
Gebruiker
Mathilde
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben erg onprofessioneel/onbeleefd behandeld door een medewerker van Kruitvat Gorinchem op zaterdag 21/9 rond 17.00 uur

De oplossing

Het lijkt me goed als medewerkers van Kruitvat eerst een opleiding krijgen in: hoe om te gaan met klanten, klantvriendelijk gedrag voor zij daadwerkelijk in de winkel gaan werken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mathilde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niets van Kruitvat gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Kruidvat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen