Klacht Kruidvat: Ik werd door een Kruidvat medewerker geschreuwd.

MA

Vanochtend was ik bij de ingang van de Kruidvat winkel bij winkelcentrum De Hoef in Alkmaar, en ik werd door een medewerker achter mijn rug geschreuwd dat ik een mandje moest pakken. Toen ik daar aankwam was het bakje met mandjes leeg en kwam de medewerker net aan om deze te vullen. Het bord dat dit aangeeft is met hele kleine letters geschreven dat amper te lezen is, dus kon ik niet op dat moment weten dat ik een mandje moest pakken. Ik ben in 2 weken niet meer geweest, dus de gedragregels in de winkel zijn in deze tijd veranderd. Ik vind dit een onacceptabel manier om met klanten om te gaan. Ik heb dit ook aan de medewerker bij de kassa aangegeven. Ik begrijp dat ze een protocool moeten volgen, maar om deze protocool op deze manier te hanteren vind ik onaanvaardbaar.

Ik zou graag willen aanraden dat als ze een bepaalde maatregel willen invoeren, dit met een bord met leezbare letters bij het begin van de winkel wordt aangekondigd om gezeur van medewerkers te voorkomen en dat ze heel goed beseffen dat een normale stemgeluid gewaardeerd wordt, vooral in deze omstandigheden.

MA
    Na een week, heb ik over mijn klacht nog steeds geen reactie van Kruidvat gehad. Ongelooflijk.
    MA
    Nog geen reactie. Jammer...

Ook een klacht indienen over Kruidvat?