Klacht Kruidvat: Ik wil mijn bestelling annuleren of het adres corrigeren

Felicia

Vanmorgen heb ik op mijn mobiel in de webshop en bestelling gedaan. De interface is dermate ruk dat het mij niet op tijd is opgevallen dat mijn oude adres prefilled stond. Dit viel mij pas op bij het nalopen van de orderbevestiging. Ik heb direct om 10.00 contact opgenomen met de klantenservice, deze kunnen niks meer wijzigen of annuleren. De mensen van web care adviseren je nog net niet om maar voor het oude huis te gaan liggen om het pakket te onderscheppen. Kortom, NIEMAND kan voorkomen dat Kruidvat over 3 dagen een pakket fout gaat afleveren??

Dit is ronduit waanzin. Er is reeds uitspraak gedaan dat herroepingsrecht ingaat zodra de order geplaatst is omdat het versturen van iets wat op voorhand niet gewenst is onnodige handelingen met zich meebrengt. Het niet kunnen annuleren van een zending welke niet verstuurd is druist in tegen deze beslissing, maar blijkbaar heeft Kruidvat lak aan ons consumentenrecht?

Bestelling annuleren als adreswijzigingen niet meer mogelijk zijn.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?