Klacht Kruidvat: In juni 2014 Tablet PC M-7805 gekocht. Bleek direkt al stuk na installatie en uitproberen.

pieters

Een flikkerende beeld en uitval van scherm. Had het apparaat 8 uur van tevoren lang opgeladen. Hij deed het eerst haperend en daarna niet meer. Weer aan de oplader. Eerst weer wel en weer flikkering strepen over beeld en niet weer op te starten.

Wilde het tablet aan een kind geven die toen in ziekenhuis lag. Grote teleurstelling dus.; een verdrietig kind.
Na 3 keer aanbieden voor reparatie - en geen oplossing van de service - mocht ik niet meer aanbieden. Hij zou het gewoon doen. Niet dus!!

Sindsdien was ik hier niet blij mee en wou het eerst weggooien, maar toch Euro 85.- uitgegeven. Kind wil weer - met Sinterklaas in aantocht- een tablet. Dus tablet, die al die tijd in de kast lag, opnieuw aan de oplader, maar weer niks.

Hoop dat kruidvat probleem nu echt gaat oplossen.

Ik wil het wel weer inleveren , nu bij een kruidvat filiaal en aanbieden voor snelle echte reparatie, of een een nieuwe aanbieden, of geld terug.

Ook een klacht indienen over Kruidvat?